Kompletní servis dále zahrnuje:
- zřízení daňové informační schránky
- optimalizace daňové povinnosti
- návrh toku dokladů uvnitř organizace
Správa daňových informačních schránek
Každému našemu klientovi automaticky založíme daňovou informační schránku
u Finančního úřadu, kterou po celou dobu naší spolupráce spravujeme zdarma.
Schránka umožňuje:
- efektivní správu daňových povinností
- možnost online nahlížení
- možnost kontroly aktuální bilance s Finančním úřadem
Správa datových schránek
- příjem pošty od státních orgánů (Finanční úřad, Česká správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny)
- vyřízení pošty související s vedením účetnictví
- archivace veškeré pošty pro online vedení účetnictví (data jsou po 60 dnech automaticky smazána)
pro klienty s měsíčním paušálem provádíme tuto službu zdarma.
Ostatní služby
- zastupování při komunikaci s úřady (Finanční úřad, Česká správa sociálního zabezpečení…)
- zastupování v rámci telefonické komunikace
- podávání a vyzvedávání korespondence
- třídění dokladů
- založení s.r.o./a.s. na klíč
Pronájem účetního programu
- úspora finančních prostředků
- přístup k informacím o závazcích, sestavám k pohledávkám, stavu skladu, tržbám atd.
- úspora za vedení účetnictví vyplývající z elektronického styku s účetní firmou
Archivní - spisové služby
V rámci využití našich služeb umožňujeme:
- převzetí a roztřídění písemností
- uložení písemností v archivu – spisů
- vyřazování písemností podle skartačního plánu
- rychlé vyhledání uložených dokumentů, odeslání kopie faxem nebo e-mailem.